Dagje rust? - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Mandyvdheiden - WaarBenJij.nu Dagje rust? - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Mandyvdheiden - WaarBenJij.nu

Dagje rust?

20 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag bewust gekozen om niet mee te gaan naar een excursie of iets. Dus lekker rustig aan. Aangezien ik toch 7 uur wakker was dacht ik dat wel even te gaan zwemmen. Spullen gepakt en op naar het zwembad, eenmaal daar binnen bleek dat deze nog gesloten was. Ja binnen was ik al, maar na buiten gaan was nog niet zo makkelijk. De deur waar ik mee naar binnen ging, ging andersom niet open. Gelukkig toch een deur gevonden en naar buiten. Het enige wat nu nog kon was plaatsnemen in het casino. Hier had ik geen behoefte aan dus snel naar boven en alles rustig aan doen. Daarna op naar het ontbijt dat ik dit keer maar bij de frozen yoghurt i.p.v. Starbucks heb gehaald. Lekker yoghurt met granola en een lekkere fruitsalade.

Eenmaal het ontbijt achter de kiezen besloten om de hotels eens te gaan bekijken. De een is namelijk nog mooier dan de ander. Helaas niet genoeg tijd om alles te zien dus een keuze moeten maken. Eerst heen met de bus en vervolgens aan de ene kant teruggelopen. Van gekkigheid weten de hotels niet wat ze moeten doen. Flamingo's, tijgers, gondels enz. En niet te vergeten de vele casino's en shows. Daarnaast nog een bezoek gebracht aan de coca cola en m&m's shop.

Om 13 uur waren we weer terug en ben ik alsnog even naar het zwembad geweest. Het weer was heerlijk dus een bedje opgezocht en het bad ingegaan. Om 15.00 gingen we weer op stap voor de andere kant en een bezoek aan Madam Tussauds. Nog wat hotels aan de overkant bezocht, maar in Caesar palace kwam Chan de spullen van Celine Dion tegen dat we niet alles meer bezocht hebben. Uiteindelijk waren we 19 uur weer terug in het hotel. Spullen op de kamer gebracht en op naar de eethoek. En pizza punt. De rest van de avond doorgebracht om het casino. Helaas geen jackpot gewonnen, maar het casino is ook niks voor mij haha.

Hierna toch wel redelijk op tijd naar bed, want morgen zal om 6 uur de wake-up call weer gaan en vertrekken we naar Los-Angeles.