Het laatste dagje Disney park 2 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Mandyvdheiden - WaarBenJij.nu Het laatste dagje Disney park 2 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Mandyvdheiden - WaarBenJij.nu

Het laatste dagje Disney park 2

26 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na de leuke maar toch wel vermoeiende dag van gisteren stond voor vandaag het tweede park van Disney op het programma. Dit park stond gewoon aan de overkant van park 1 dus de weg er naar toe wisten we te vinden. Dit keer stonden we op het boven dek bij Minie.

Zodra we in het park waren gingen we op weg naar de Tower of Terror. Een lift waarmee je een vrije val maakt. Voordat we binnen konden had de attractie storing dus stonden we een aardig tijdje in de rij. Nadat we uiteindelijk geweest waren snel nog een fast pass ticket gehaald voor deze attractie om 14.10 mochten we nog een keer.

In dit park waren leuke achtbanen die snel en over de kop gingen. Gelachen hebben we in het reuzenrad waar een moeder met dochter samen met ons in een schommelend mandje zat. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook best heftig vond schommelen. Meisje moest dan ook heel hard huilen heel de rit.

Om 13.30 begon er een show van Frozen. Hier wilde we heen. Eenmaal binnen bleek het een hele musical van een uur te zijn. Hierdoor werd dus de Tower of Terror gemist.

Vervolgens gingen we naar Cars waarvan we dachten dat dit een echte kinder attractie zou zijn. Na een uur in de rij hadden we het geluk dat er voor ons 2 mensen waren waarbij nog 2 personen moesten hierdoor misten we een heel stuk rij en omdat 1 van de personen rolstoelgebonden was konden we via een andere ingang. Het bleek dus dat je in een auto van Cars door de wasstraat ging en dat hij zich klaarmaakte voor een race. Al met al was dit dus een super leuke attractie.

Om 21.00 gingen we richting het hotel en pakte we de laatste spullen in om morgen te vertrekken.