Nog maar een paar dagen;( - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Mandyvdheiden - WaarBenJij.nu Nog maar een paar dagen;( - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Mandyvdheiden - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar dagen;(

25 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag stond Disneyland op het programma. Dat hield dus in dat we weer een wekker moesten zetten en vroeg aan het ontbijt zaten. Chantal zou rijden en om 8 uur reden we dan ook weg van de parkeerplaats bij het hotel. Ja van het drukke verkeer hadden we wel last, maar eenmaal in Disneyland aangekomen liep het allemaal vlot.

Het was heerlijk weer en een goede dag voor Disneyland, wij waren helaas niet de enige die hier zo over dachten. De lange rijen hebben we voor het laatst bewaard en zo hebben we toch een heel aantal attracties gehad. Ik vond persoonlijk de Indiana Jones het leukst. Hierbij ging je in een 4x4 een avontuurlijke rit maken door een tempel. Na nog wat winkeltjes ingelopen te zijn was ook deze dag weer voorbij. Om 20.00 zaten we weer in de auto naar Hollywood, waar we om 20.30 aankwamen bij ons hotel.