Walk of Fame - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Mandyvdheiden - WaarBenJij.nu Walk of Fame - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Mandyvdheiden - WaarBenJij.nu

Walk of Fame

22 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag was er even geen moeten. We waren wel om 7 uur wakker maar gingen pas 9.15 naar het ontbijtbuffet wat nu geregeld was. Hierna wat folders uit de lobby gehaald en besloten wat we vandaag gingen doen. We zouden even naar de Walk of Fame gaan. Niet met de auto maar met de metro, wat goed te doen is. Eerst moesten we wel even zoeken naar de metro. Wij waren namelijk vanuit het hotel naar rechts gegaan, waar we dus naar links hadden moeten gaan.

Eenmaal de metro gevonden kochten we een dagkaart wat op een soort ov-chipkaart gezet moest worden en gingen we naar station Hollywood Vine. Hier begon al gelijk de Walk of Fame. We zagen een heleboel bekende maar zeker nog veel meer onbekende namen voorbijkomen. Ondertussen nog wat winkeltjes bezocht en ongewild een cd gekocht van hopelijk binnenkort een bekend iemand haha. Wat we dachten in een uur te doen werd wel een paar uur, maar we hebben hem wel helemaal afgelopen. Hierna terug naar het hotel waar ik nog even 2 uur bij het zwembad heb gelegen. De temperatuur is hier zeker nog wel 30 graden dus ik was blij dat ik hier even naar toe kon.