De allerlaatste dag ! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Mandyvdheiden - WaarBenJij.nu De allerlaatste dag ! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Mandyvdheiden - WaarBenJij.nu

De allerlaatste dag !

27 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Wat gaat dat toch snel voorbij, 14 dagen vakantie zit er alweer op. Vandaag moesten we om 11 uur de hotel kamer uit. Omdat we pas om 15.30 de auto terug zouden brengen hadden we nog een dag gepland. Het vliegtuig zou namelijk om 19.40 vertrekken.

Nadat we netjes de koffers hadden ingepakt konden we deze naar de auto brengen en dan is het toch wel fijn dat we een grote auto hebben. Na het inpakken gingen we naar het laatste ontbijtbuffet waar we elke ochtend konden kiezen uit gebakken omelet (met van alles erin), broodjes, zoetige dingen, pancakes, wafels, maar ook gewoon yoghurt en een boterham dus voor ieder wat wils. De eetzaal was al helemaal versierd in Halloween stijl.

Na het ontbijt nog de laatste kamer check hadden we alles bij? Hierna stapte we in de auto richting Santa Monica een pier bij het strand die in verschillende films te zien is. Bay watch (serie) is hier o.a. opgenomen. Hier hebben we even rondgelopen en gezeten en genoten van het water. Op de terugweg richting de garage onze lunch genuttigd bij de subway.

Richting het vliegveld nog gestopt bij Venice Beach dit is meer het sport strand. Een levendig strand waar veel gesport wordt, maar ook leuke winkeltjes langs het strand heeft.

Na hier even gezeten te hebben gingen we rond 15 uur naar het verhuurbedrijf en vervolgens naar het vliegveld. Op het vliegveld waren we redelijk snel ingechekt en hebben we rustig gezeten en gewacht tot we het vliegtuig in mochten. Natuurlijk nog wel even lekker gegeten.

Om 19.00 gingen we richting vliegtuig en op zoek naar onze plaats op naar Nederland.